Neem
con­tact op

Dokter van Amsterdam | Gespecialiseerd in kleine chirurgie en injectables

Mid­den­mo­len­plein 1, 2807 GW Gouda
0182–606917
info@doktervanamsterdam.nl

Kijk bin­nen bij dokter van Amsterdam!
Hallo | Dokter van Amsterdam

Neem con­tact op met
Dokter van Amsterdam

 

Voor meer infor­ma­tie of het maken van een afspraak voor een intake gesprek kunt u een bericht stu­ren naar ons stu­ren via het con­tact­for­mu­lier. Wij rea­ge­ren z.s.m. op uw bericht.

Indien wij bin­nen 2 werk­da­gen nog niet heb­ben gere­a­geerd op uw bericht, ver­zoe­ken wij u om een e‑mail te stu­ren naar info@doktervanamsterdam.nl. Bij voor­baat dank.

Heeft u de prijs van uw behan­de­ling kun­nen vin­den op de actu­ele prijslijst?

    Deze web­site is bevei­ligd door reCAPT­CHA. Het pri­va­cy­be­leid en de ser­vi­ce­voor­waar­den van Google zijn van toepassing.

    Dokter van Amsterdam | Gespecialiseerd in kleine chirurgie en injectables

    Mid­den­mo­len­plein 1
    2807 GW Gouda
    0182–606917
    info@doktervanamsterdam.nl

    Dokter van Amsterdam | Gespecialiseerd in kleine chirurgie en injectablesMid­den­mo­len­plein 1, 2807 GW Gouda
    0182–606917
    info@doktervanamsterdam.nl

    Kijk bin­nen bij Dokter van Amsterdam
    Klanten vertellen over Dokter van Amsterdam
    Klanten vertellen over Dokter van Amsterdam

    Help us grow and make us glow!

    Klanten vertellen over Dokter van Amsterdam
    Klanten vertellen over Dokter van Amsterdam

    Klach­ten
    rege­ling

    Heeft u een klacht of bent u het oneens?
    Maak gebruik van onze klachtenregeling

    Bent u het onte­vre­den met onze zorg­ver­le­ning en komen we er samen niet uit? Dan kunt u gebruik­ma­ken van de klach­ten­re­ge­ling. Dokter van Amster­dam is aan­ge­slo­ten bij DOKh. DOKh is een lan­de­lijk erkende klach­ten- en geschilleninstantie. 

    Wat gebeurt er als u een klacht indient?

    Een klach­ten­func­ti­o­na­ris van DOKh neemt con­tact met u op om uw klacht door te spre­ken en met u te bepa­len wat er het beste ver­der kan gebeu­ren. Het hangt af van uw wen­sen en ver­wach­tin­gen hoe de klach­ten­func­ti­o­na­ris u bijstaat.

    Voor­beel­den zijn:

    • Zij kan u hel­pen bij het schrij­ven van een brief aan uw zorgverlener;
    • Zij kan bemid­de­len in een gesprek tus­sen u en uw zorgverlener;
    • Zij kan con­tact opne­men met uw zorg­ver­le­ner om uw klacht mon­de­ling te verwoorden.

    De klach­ten­func­ti­o­na­ris is onaf­han­ke­lijk; dat bete­kent dat zij geen par­tij trekt voor uw zorg­ver­le­ner of voor u. Zij zal pro­be­ren om de klacht voor beide par­tijen naar tevre­den­heid op te lossen.

    onze
    part­ners

    Azzalure | Dokter van Amsterdam
    Cosmetique Totale | Dokter van Amsterdam
    PlexR | Dokter van Amsterdam
    Stylage | Dokter van Amsterdam
    Vivacy Paris Dokter van Amsterdam